Työvuorojen hallinta

Varaudu yllättäviin tilanteisiin ja kuluihin

Työvuorojen ennakkoon suunnittelu on yksinkertainen, mutta tehokas tapa varautua yllättäviin tilanteisiin ja kuluihin.

Apopadin kehitteillä olevalla työvuorojen hallinta -ominaisuudella voit tulevaisuudessa suunnitella henkilöstösi työvuorot helposti etukäteen.

Hallitse paremmin vapaa-aikaasi

Vastavuoroisesti, työntekijäsi tulevat näkemään ennalta omat työvuoronsa ja voivat näin ollen tulevaisuudessa helpommin suunnitella ja hallita omaa vapaa-aikaansa.

Kohti parempaa tuottavuutta ja hyvinvointia

Antamalla sinulle mahdollisuuden varautua muuttuviin tilanteisiin ja odottamattomiin kustannuksiin, sekä tarjoamalla työntekijöillesi tilaisuuden hallita paremmin työ- ja yksityiselämänsä välistä tasapainoa, tulevalla Apopadin työvuorojen hallinta -ominaisuudella voit vaikuttaa niin yrityksesi tuottavuuteen kuin omaan sekä työntekijöidesi hyvinvointiin ja tyytyväisyyteen.

Verkkosivustollamme käytetään evästeitä. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää evästeistä tietosuojaselosteestamme.